wtorek, 14 maja 2013

Fotki...

Dzisiaj pokażę takie dość spontaniczne zdjęcia, które robiłam wczoraj 
łapiąc ostatnie promienie światła dziennego :)

Na początek kilka fotek z takim dziwnym efektem (przywodzi mi na myśl jakieś zakłócenia czy coś)





A teraz zdjęcia czarno-białe (robione już jak się ściemniło)






Mam jeszcze jedno zdjęcie już normalne. Cyknęłam je dzisiaj po szkole :)


No i BONUSIK:

Chwalimy się....


Udało mi się kupić tę mini komódkę w empiku, za niecałe 15 zł.


Do następnej notki :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3 No, a komódka super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia czarno białe są super. i to po szkole tez świetne.A czemu Cooky płakała?:< może to wieczorna chandra?:D Kazdemu sie zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to po prostu chciałam zrobić jakieś takie zdjęcie z efektem płaczącej lalki :)
      Ale może rzeczywiście miała jakiś powód. Nigdy nic nie wiadomo ;)

      Usuń
  3. It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I've read this post and if I could I
    desire to suggest you few interesting things or tips.
    Maybe you can write next articles referring to this
    article. I wish to read even more things about it!

    my weblog :: wedding
    my web site > wedding

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3 mam taką samą komódkę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze są szczególnie ąłdne ;D
    A szafeczke też mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, najbardziej mi się podoba 7, jest przecudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, Cooky jest ślicznie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń