środa, 8 października 2014

Say hello to...?

Witajcie!
Dzisiaj przybyła do mnie nowa lalka :)
Jestem jej drugą właścicielką. Narazie nie podam poprzedniej, bo... zobaczycie.


A tu macie zdjęcie mojego nafochańca:



I jak wam się podoba?
Teraz zgadujcie co to za model :P
Choć myślę, że to akurat bardzo proste do odgadnięcia, ale cóż...

Dlatego nie podałam bloga poprzedniej właścicielki bo gdybyście na niego weszli, to od razu byście odgadnęli tę jakże trudną zagadkę.

Teraz imię, tak więc myślę już o pewnym, ale nic nie powiem hehe, 
najpierw chcę przeczytać wasze propozycje na imiona.
No i mam plany co do zmiany wig'a, ale najpierw potrzeba pieniędzy, eh...
odwieczny problem lalkowiczek.

To teraz czekam na proponowane przez was imiona :)

Ginamore :)

1 komentarz:

  1. To dal Tinkerbell. :3 Gratuluję. :)
    A co do imienia to może... hm, Aileen? Przeczytałam to kiedyś w jakimś spisie angielskich imion żeńskich. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń