niedziela, 23 listopada 2014

Odmiana

Witajcie :)

Długo mnie nie było, ale dziś jestem i przynoszę ze sobą parę fotek mojej odmienionej Hadley :)
Niedawno zamówiłam u Makarreny wig i chipy dla niej. Paczuszka przybyła już na początku tygodnia, ale efekty możecie podziwiać dopiero dzisiaj, jakoś wcześniej nie chciało mi się robić zdjęć.
Zapraszam do oglądania :)









I jak wam się podoba? Co myślicie o nowej Hadley?
Mnie bardzo pasuje jej nowy wygląd, wcześniej jak do mnie przybyła, nie czułam, że to moja lalka, ale teraz już tak :)
Do następnego posta!

Ginamore...

6 komentarzy:

  1. Prześlicznie wygląda w tym wigu i chipach! Bardzo jej pasują :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda, jak prawdziwa pani zima. :D Ma chyba nawet takie same chipy jak moja dalka. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wig jest cudowny i chipy też :3 Ten wig bardzo mi się podoba, bo jest inny. Większość osób moim zdaniem kupuje takie zwykłe
    albo furki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest ^^ Tylko trochę mi nie pasuje ten przedziałek na środku ^^''

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute and lovely with that mohair wig ^^

    OdpowiedzUsuń