sobota, 27 kwietnia 2013

Plenerek :)

Dzisiaj zdjęcia z wczorajszego plenerku :)
Przyznam, że po założeniu ciałka obitsu lepiej mi się współpracuje z Cooky niż wtedy jak była na stockowym ciałku.
Jestem bardzo zadowolona.
No dobra, czas na zdjęcia:
Cooky- Hmmm... Gdzie by tu położyć kocyk...

Cooky- Niech będzie tutaj.


Cooky- wygodnie...

Cooky- Zrobiłam się głodna.


Cooky- Mmmm... uwielbiam te ciastka :)

Cooky- A teraz trochę poczytam.

Kilka zdjęć przyrody (robionych przez moją młodszą siostrę, która bardzo chciała pójść ze 
mną na ten plener)







niebo :)



Co myślicie o tych zdjęciach?
Ja jestem naprawdę zadowolona z tego pleneru :)
Możliwości obitsu są super.

Do następnej notki :D

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że nareszcie masz obitsu!:) No a zdjęcia są fajne:) Cooky ma na sobie świetną sukienkę - na trzecim zdjęciu widać jak mocno to podkreśla jej ładną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cooky ♥ Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń