piątek, 26 kwietnia 2013

Przesyłka!!!

Hello!
A więc dziś przyszło zamówione obitsu i przyznam, że nie żałuję jego zakupu.
Jest genialne, moja Cooky świetnie teraz pozuje.
W jego założeniu pomógł mi Tutorial z tej strony:
Założenie nowego ciałka zajęło mi jakąś godzinkę. Mimo iż nie założyłam gumki głowa się nie gibie. 
No dobra czas na krótką foto- historyjkę:

Ja- Cooky, obudź się.

Cooky- Co?
Ja- przyszła do nas przesyłka.

Cooky- Pokażesz?
Ja- Jasne...



Cooky- Mogę otworzyć?
Ja- No pewnie.

Cooky- Ciekawe co jest w środku...



Cooky- To, to...

Cooky- To jest OBITSU!!!

Cooky- Nareszcie, moje obitsu...

Jutro pokażę wam zdjęcia z pleneru na który dzisiaj się wybrałam :)
Do następnej notki!

1 komentarz:

  1. Kożystałam z tego samego tutorialu ^^ już nie mogę się doczekać coockie na obitsu :)

    OdpowiedzUsuń