niedziela, 1 września 2013

Hello!

No hej wszystkim!
Wróciłam z moich najfajniejszych wakacji w ten czwartek.
Szkoda było mi wracać, ale zaczyna się szkoła i musiałam.
Poznałam fajnych ludzi, no i w ogóle fajnie tam spędziłam czas.
Uwielbiam morze.
Chcę kiedyś tam zamieszkać.

Mam dla was trochę zdjęć z plaży, na pożegnanie wakacji.
















Nie wszystkie zdjęcia są robione przeze mnie, niektóre robiła moja młodsza siostra, która ze mną pojechała.

To by było na tyle :)

 PS. Idę teraz do trzeciej gimnazjum i dlatego nie wiem czy będę miała tyle czasu co wcześniej na szycie i robienie zdjęć, więc notki mogą się rzadziej pojawiać.

3 komentarze:

  1. Konie na plaży.. Kurczę, to musiał byc bezcenny widok!
    Fajnie, że udało Ci się miło spędzic czas, bo teraz wszyscy powoli musimy się przyzwyczajac do szkolnej codzienności i rutyny :c

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjęcia są piękne. cudowne poprostu. Nie mogę oderwać wzroku <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, nie dziwie się że nie chciałaś wyjeżdżać jak było tak pięknie;)no a teraz czas na nauke, niestety;)

    OdpowiedzUsuń