środa, 27 listopada 2013

Paczuszka

Witajcie :)
Niedawno zamówiłam nowego wiga dla Cooky z pomocą przemiłej Wilandry
Miał być blond, ale w końcu mam rudy. Może to nawet lepiej, bardzo mi się w rudym wigu podoba :)
Przesyłka przyszła w siedem dni z Chin.

Zdjęcia:
















Wygląda świetnie, prawda?
Uwielbiam ją w tym wigu. Wybaczcie jakość zdjęć, ale aparat postanowił mnie opuścić,
więc musiałam zrobić telefonem :/
Niestety nie wiem kiedy kupię nowy aparat, bo jak na razie nie mam funduszy.
Cóż, zobaczymy ...

Tak w ogóle wciąż mam na sprzedaż fioletowego wiga Cooky i jej stock.
Chętnych zapraszam na e-mail :)
renia.jablonowska@wp.pl

Pa!

4 komentarze:

  1. Od razu lepiej :)
    Dawno mnie u Ciebie nie było, ale widzę, że jest super xD
    moda-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. za ile chcesz sprzedać fioletowego wiga? :3
    i skąd jest? c:
    Masz rację, Cooky wygląda cudnie ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wig kupiłam na ebay od toy malaysia i jak nazwa wskazuje przyleciał z Malezji.
      http://www.toymalaysia.com/ - to jest ich oficjalny sklep.

      Chciałabym go sprzedać za jakieś 45 zł + 10 zł przesyłka

      Usuń
  3. Urocza jest całkiem inaczej, ale pozytywnie oczywiście ;-) <3

    OdpowiedzUsuń