piątek, 16 czerwca 2017

A new one...

Witam ponownie...
Po przerwie, chciałabym przedstawić kogoś nowego.
Otóż niedługo po ostatniej notce zamówiłam nową lalkę, żeby już spokojnie sobie na mnie czekała, aż się nią zajmę.


Oto Dal Lipoca


Mały diabełek :)


Uwielbiam jej makijaż *-*



I jeszcze jedno zbliżenie na mordkę


Imię wybrałam jeszcze zanim do mnie dotarła, a brzmi ono...

JACINTHA

Myślę, że pasuje, brałam pod uwagę jeszcze dwa inne, ale w końcu stwierdziłam, że to jest najlepsze :) Wiem już mniej więcej jak będzie wyglądać, jednak jak wiadomo najpierw potrzeba trochę kasy, której jak na razie nie posiadam, więc zmiany odkładam na później. Co do samego modelu... Dlaczego go wybrałam? Cóż po prostu mi się podoba. Ale głównie ze względu na jej mordkę, jest piękna ^^ Nie jest to może najnowszy model (z 2008 roku), ale jak dla mnie cudny. Co do minionej przerwy, postaram się na nowo wejść w świat lalkowania i jakoś zmartwychwstać. Na pewno nie będę tu regularnie się pojawiać, ale od czasu do czasu postaram się tu zajrzeć ;) Trzymajcie za mnie kciuki.

Ginamore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz