wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Unicorn :)
To moja pierwsza nominacja, dlatego bardzo się cieszę :D

Pytania Unicorn:

1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

Ponieważ uwielbiam lalki Pullip i dal.
A po za tym chciałam też zaprezentować swoją pullip.

2.Czy masz jakieś zwierzątko domowe?

Tak. Mam białego szczurka o imieniu Toffi.

3. Czy masz rodzeństwo?

Tak. Dwie siostry i dwóch braci ( jeden z nich jeszcze się nie urodził :) )

4.Data urodzin?

23 Luty 1998 rok

5. Ulubiony kolor?

Zdecydowanie niebieski.

6. Kolor włosów i oczu?

Moje włosy są jasno brązowe a oczy zielone :)

7. Czy żałujesz, że kupiłaś lalkę, czy uważasz, że to udana inwestycja?

Oczywiście, że udana. Uwielbiam moją Cooky.

8. Pullip vs Dal?

Nie potrafię tego określić. Myślę, że oba rodzaje są na tym samym miejscu.

9. Wymarzona lalka?

Jeżeli chodzi o tą, którą aktualnie najbardziej chciałabym dostać to mam takie dwie. A jest to DAL MILCH i PULLIP KAREN!

10. Lubisz jednorożce?

O tak, bardzo :D

11. Twoje ulubione zajęcie? (pytanie dowolne)

Projektowanie ubrań i pisanie książek :) (jestem w trakcie pisania swojej pierwszej książki)
^-^

Nominuję:


Moje pytania:
1.Ile masz lat?
2. Jaki tytuł ma twoja ulubiona książka?
3. Jaką lalkę chciałabyś najbardziej mieć?
4. Jaki masz kolor oczu?
5. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
6. Ulubiony kolor/kolory?
7. Czy lubisz byule?
8.Jakie jest twoje najskrytsze marzenie (nie lalkowe)?
9.Jakie zwierzę domowe lubisz najbardziej?
10.Twoja ulubiona pora roku?
11.Jakie jest twoje ulubione zajęcie?

A żeby post nie był suchy dodam taki rysunek ( rysowałam go wczoraj)


Jedna z wymyślonych prze ze mnie bohaterek. Uwielbiam wymyślać różne postacie.
Tylko nie ściągać wyglądu pannicy na potrzeby własne :D hehe
Pa!
 

5 komentarzy:

  1. zostałaś nominowana http://pullip-oczami-nastolatki.blogspot.com/2013/02/liebster-award-i-obitsu-yey.html
    Znowu nominacja co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie rysujesz *.* Gratulacje nominacji i dzięki za nominacje :D Nominowałabym cię, ale słyszałam, że nie można nominować osoby która cię nominowała :/ Ale dużo razy napisałam słowo nominacja :o xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek. Dziękuję za nominację.^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń