wtorek, 26 lutego 2013

Przesyłka

Hej.
Niedawno brałam udział w konkursie u Nellodiny
i... wygrałam. 
Dzisiaj przyszła przesyłka z nagrodami :)
Jak tylko wróciłam ze szkoły wzięłam się razem z Cooky
za rozpakowywanie :D





naprawdę dużo drobiazgów


naprasowanki


wisiorek i skrzacik


mała serwetka


mini pamiętnik


mini telefon, kawa i czipsy


mini gazetka i gra


mini blok rysunkowy i karteczki z Disneya


parę tasiemek



i woreczek z ubrankami na szydełku :)





Za wszystkie nagrody serdecznie dziękuję Nellodino :D

przy okazji w niedzielę uszyłam Cooky bluzę



Pa!


5 komentarzy:

  1. Boska bluza <3 i gratulacje :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co =)
    Mam nadzieję , że wszystko się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ubranka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z wygranej :3333333333
    Świetne rzeczy wygrałaś, super szyjesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :3 Masz przepiękną lalkę ^^ Zapraszam do mnie ^^ http://zakatek-lalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń