środa, 6 lutego 2013

Śnieg :D

Dzisiaj pada u mnie śnieg,
dlatego wyszłam na dwór i zrobiłam Cooky
zdjęcia. Na początku miało być 10 zdjęć ale skończyło się na 23.
Łapcie fotki :)

Na początek zdjęcia krajobrazu







A teraz moja słodka Cooky :3






Aniołek :)




Najbardziej podoba mi się zdjęcie poniżej, a wam które?








Po powrocie obie wlazłyśmy pod koc :)


wybaczcie, że te dwa ostatnie zdjęcia są takie zamazane, ale aparat odmawiał mi już posłuszeństwa :D
Pa!
PS. dodałam nowy wyrób do zakładki For sale 

3 komentarze:

  1. Czekaj, czekaj czy ty może z Radomia jesteś? Bo u mnie też śnieg pada : D
    PS
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety. Mieszkam w Puławach w woj. lubelskim :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. >.< Najbardziej mi się podobają zdjęcia: 9, 10 i 14. Śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń