piątek, 7 lutego 2014

Kilka zdjęć

Wiem, długo mnie tu nie było, ale to z powodu braku weny i chęci do 
szycia i robienia zdjęć.
Dzisiaj jednak kilka fotek zrobiłam (oczywiście telefonem bo wciąż nie mam nowego aparatu i szczerze powiedziawszy nie wiem kiedy będę miała nowy, może nawet za parę miesięcy) . 
Efekty możecie oglądać poniżej:







To poniżej jest najlepsze moim zdaniem.


Ogólnie zdjęcia do kitu, jakość taka jak widać, czyli okropna, ale czegóż innego można się spodziewać po telefonie? 

To tyle na dzisiaj :)

5 komentarzy:

  1. Twoja lalka jest przeurocza ^.^
    A zdjęcia, mimo, że z telefonu wcale nie są takie złe - wręcz przeciwnie, powiedziałabym, że są bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się drugie.
    Wiele osób robi sto razy gorsze zdjęcia za pomocą cyfrówki czy nawet, o zgrozo, lustrzanki, tak więc wiesz, dobry sprzęt nie czyni jeszcze fotografa :D
    No i życzę wytrwałości w oczekiwaniu na aparat, albo po prostu i żebyś jak najszybciej mogła go mieć :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie najgorzej ze zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia mi się podobają :) a twoja panienka jest niesamowicie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cooky jest piękna.
    Zostałaś nominowana do LBA-więcej informacji na moim blogu ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń